日式蛋包炒麵日式蛋包炒麵網誌分類:Ren。日本料理激死我喇..頭先好比心機打左一半架嘛..跟住打算save1save 沖涼後再打..點知道load唔到 . \ / .又要由頭打過晒..不過唔緊要啊 因為今日介紹的日本炒麵好設計裝潢好味哈哈哈哈 再打多次可以令我回味多次 :P 近排整左好多日本野食 遲D開多個新分類排好所有食譜先依個POST好長呢  希望無悶親人 哈哈依個就係日式蛋包炒麵呢 今次仲好認真地拍左個流程 (實在太空閑喇 哈土地買賣哈)我估如果有個鐵板燒一定會更加有風味..如果我返香港再有機會搬出去自己住..可以考慮一下wor :D :D日式蛋包炒麵 Recipe1>高麗菜 洋蔥 火腿 紅蘿蔔及 肉絲全部切絲 (其實見雪櫃有咩都可以加落去啦 哈哈租辦公室)2>爆香肉絲..我盞左D酒因為好怕個豬肉味呢3> 然後加其他材料繼續大火炒4>跟住可以放個麵落去炒  加1/3碗水焗下個麵(我預先用熱水沖散個麵..容易D炒)5>然後從鍋邊(會香D)加果醋醬 醬油 少少糖房屋買賣  自己調教味道啦 落生抽老抽都得 煮好個麵就要開始預備麻煩的蛋皮喇成日都抗拒做蛋包飯  因為蛋皮好容易穿窿 其實可以加生粉水落蛋漿令到雞蛋變得軔身一點  感就唔會穿啦(不過我無加到..因為我唔喜借貸歡彈口的...雞蛋)6>加雞蛋做蛋皮.不用翻面 (用了兩個雞蛋+少許忌廉)7>蛋皮煎好了熄火 加一點麵旁邊折起來8>上碟後加少許果醋醬 紫菜及MAYO (我把蛋黃醬溝左少許牛奶然後放入一個袋 剪左一角)這個就是完關鍵字廣告成品了  唧蛋黃醬的時候好手震呢  :S :S :S 再看多一次切開之後個樣啦我估下次整D麵包夾住D炒麵..應該都會好好食啊我想試好耐架喇..成日睇電視見到小丸子同D同學仔一齊食 哈哈有多餘的炒麵 我加左找房子Mayo同埋柴魚落去呢 就像是一個日式燒餅  :D :D :D 我好喜歡影近鏡..D野食好似好近咁樣 下次泳同樣造法炒烏冬..相信也會很好吃啊  這個材料簡單又唔複雜  我一定會再整呢我依排瘋狂地飲Timtim買屋的French vanillaTim Hortons係多倫多出名既咖啡冬甩店啊  我食極都唔厭架而近排狂買野飲係為左參加抽獎呢.. 哈哈不要覺得我傻啊  因為多倫多有更多比我瘋狂的人之前有報紙報導..有些人因為飲極都唔關鍵字排名中獎 於是每天買20幾杯咖啡更有人因為連安慰獎都中唔到 整天靜坐抗議!!也不要覺得奇怪..外國係咩人都有架 :D hehe我朋友的MSN名是-roll up the rim 1/34, going to boycott timmies 我實在不好意思話佢聽-- 喂!! 銀行利率roll up the rim 3/5
arrow
arrow
    全站熱搜

    nc51ncnxkt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()